W nadchodzących latach planowana jest dalsza, stopniowa uprawa Baronesse
Pomimo trudnych warunków, Landfrisch AG był w stanie odnotować dwunastoprocentowy wzrost sprzedaży w ubiegłym roku w porównaniu z rokiem poprzednim. Znaczącym kamieniem milowym w historii młodej firmy był rozwój działu owoców. "Dla nas był to logiczny krok w kierunku wykorzystania maksymalnych synergii w celu dalszego uzupełnienia naszej oferty. Dodanie działu owocowego ma sens dla nas i dla naszej firmy.

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Ogólne informacje z rynku owoców