Waitrose ogłasza obniżki cen marek własnych o 30 mln funtów
Waitrose ogłosił kolejne obniżki cen o 30 milionów funtów na setkach codziennych produktów marki własnej.
Obniżki cen rozpoczęły się w tym tygodniu i są ukierunkowane na ponad 200 linii, w tym brytyjskie mięso, owoce i warzywa, podstawowe produkty sklepowe i produkty sprzedawane na ladach ze świeżą żywnością, a kolejne obniżki mają nastąpić wiosną tego roku.
Produkty, w tym Essential i Duchy

Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.
Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.
Zobacz więcej: Ogólne informacje z rynku owoców