Weź udział teraz: Badanie dotyczące zachowań konsumpcyjnych O+G w czasie kryzysu kosztów utrzymania
Konsumpcja owoców i warzyw podczas kryzysu związanego z kosztami utrzymania: Jak kształtuje się wśród konsumentów? Christoph Löffler bada to pytanie w badaniu, które obecnie przeprowadza w ramach swojej pracy dyplomowej na Uniwersytecie Nauk Stosowanych w Stralsundzie. Bieżące wydarzenia, takie jak wysokie stopy inflacji, problemy z łańcuchem dostaw i wojna na Ukrainie również odgrywają rolę
.
Fruchthandel to międzynarodowa firma medialna z siedzibą w Düsseldorfie w Niemczech. Głównym zakresem działalności spółki jest świeże owoce i warzywa - od nasion i produkcji przez wszystkie etapy handlu aż po konsumentów. Korzenie Fruchthandel sięgają 1916 roku, kiedy powstał specjalistyczny magazyn "Früchtehandel", obecnie znany jako "Fruchthandel Magazin". Magazyn ustanowił się jako lider na rynku języka niemieckiego dzięki swojej eksperckiej wiedzy, aktualności i zaangażowaniu w temat owoców i warzyw. Oprócz tygodnikowego "Fruchthandel Magazin", spółka publikuje również specjalne krajowe i tematyczne edycje, roczny przewodnik branżowy i codzienny newsletter "Fruchthandel Newsmail".
Zobacz więcej: Ogólne informacje z rynku owoców