"Większy popyt na programy"
"Każdy chce stabilności", zaczyna Dane Dokman, który zajmuje się zaopatrzeniem dla Toff, globalnie importowanego dystrybutora organicznych owoców i warzyw w Holandii. Około pięć lat temu było znacznie więcej zakupów w ciągu dnia, teraz jest większe zapotrzebowanie na programy. "Rynek jest bardzo płynny, więc musimy stale przewidywać, co się na nim stanie. Klienci są więc zadowoleni z ustalonych programów, za pośrednictwem których

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Ogólne informacje z rynku owoców