"Wietnamczycy są skłonni dobrze zapłacić za importowane owoce wysokiej jakości"
Flamandzka Rada Marketingu Rolnego (VLAM) była ostatnio w pełni skoncentrowana na promowaniu belgijskich produktów spożywczych w Wietnamie. Miało to miejsce podczas misji handlowej prowadzonej przez ministra Jana Jambona. W dniach 10-16 września około 40 liderów biznesu i menedżerów eksportu reprezentowało flamandzkie firmy eksportujące w Hanoi i Ho Chi Minh City.
Kipco Damaco, Bens, Debra Meat, BelOrta,
>
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Ogólne informacje z rynku owoców