WRAP zachęca sprzedawców detalicznych do sprzedaży owoców i warzyw luzem
Organizacja non-profit WRAP postawiła sobie za cel podwojenie ilości sprzedawanych luzem do 30% do końca 2025 roku. Celem jest osiągnięcie 50% do końca 2030 roku. W 2021 roku było to 15%.
Catherine David, dyrektor ds. współpracy i zmian w WRAP: "Żadne dobre jedzenie nie powinno trafić do kosza. Jesteśmy bardzo podekscytowani współpracą z wiodącymi brytyjskimi detalistami, aby zmniejszyć ilość
>.
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Ogólne informacje z rynku owoców