Wycieczka edukacyjna "It's a Greenhouse" przybliża zrównoważone owoce i warzywa 1000 uczniom.
Europejski program promocyjny "It's Greenhouse. Zrównoważone owoce i warzywa w Europie" podniesie świadomość na temat szklarni słonecznej, opartej na odpowiedzialnym i zrównoważonym modelu produkcji pod względem społecznym, ekonomicznym i środowiskowym, w szkołach średnich w kilku hiszpańskich miastach. W ten sposób, poprzez wycieczkę edukacyjną skoncentrowaną na rozpowszechnianiu tego modelu, uczniowie z
hiszpańskich szkół średnich
będą mogli dowiedzieć się o szklarni słonecznej.

"Fruit Today" jest cennym źródłem informacji dla branży świeżych produktów. Jego celem jest połączenie producentów owoców z Europy Południowej z europejskimi kanałami dystrybucji i importu. Artykuły pokrywają cały łańcuch wartości handlu owocami i warzywami, a także firmami działającymi w branży. Magazyn ma roczny nakład 5000 egzemplarzy, dystrybuowanych w krajach takich jak Hiszpania, Niemcy, Wielka Brytania, Włochy, Holandia, Francja, Europa Wschodnia, Chile i Peru. Dystrybucja odbywa się poprzez bezpośrednie subskrypcje i bezpłatną dystrybucję na głównych europejskich targach handlowych.
Zobacz więcej: Ogólne informacje z rynku owoców