Wymagana jest silna europejska polityka promocji świeżych produktów rolnych oraz odpowiedni budżet.
2024-09-20 00:00
Źródło:
Freshplaza.com
Podczas gdy różne komitety Parlamentu Europejskiego przeglądają budżet europejski na lata 2025-2027 w ramach wieloletnich ram finansowych, Freshfel Europe oraz organizacje Interbranch ds. owoców i warzyw podkreślają kluczową rolę odpowiednio sfinansowanej polityki promocyjnej oraz innych powiązanych instrumentów w tej kwestii.
Freshplaza.com
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Ogólne informacje z rynku owoców
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem



