Wysokie ceny w końcowej fazie kampanii cytrusowej
Na polach Wspólnoty Walencji, Andaluzji, Murcji i Katalonii nie ma już prawie żadnych owoców, ponieważ sezon zbiorów cytrusów dobiega końca, a ceny u źródła mogą być o trzysta procent wyższe niż w tym samym okresie poprzedniej kampanii, co potwierdzają najnowsze biuletyny informacyjne Lonjas de València i Córdoba.
Ceny poszybowały w górę, ponieważ

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Ogólne informacje z rynku owoców