Wzrost sprzedaży Asda spowalnia i osiąga gorsze wyniki niż rywale z Wielkiej Brytanii
Łotewska premier Siliņa: obniżony VAT na produkty będzie wymagał 16 mln euro
Aby zastosować obniżoną stawkę podatku od wartości dodanej (VAT) w wysokości 12% na świeże owoce i warzywa na Łotwie w przyszłym roku, potrzeba będzie 16 mln euro w budżecie, powiedziała premier Evika Siliņa (Nowa Jedność) po spotkaniu koalicyjnym.
Źródło: eng.lsm.lv
Produkty promocyjne stanowią ponad jedną czwartą sprzedaży w Wielkiej Brytanii
.

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Ogólne informacje z rynku owoców