"Za granicą radzimy sobie bardzo dobrze, podczas gdy we Włoszech sytuacja powinna się ustabilizować"
Rynek globalny, ale silnie zorientowany na kraje WNP. Omar Papi, dyrektor generalny Futura srl, zajmującej się sortowaniem owoców i warzyw, przedstawia strategie swojej firmy na rynku włoskim i zagranicznym, zapraszając gości na stoisko Fruit Logistica.
"Rok 2023 był bardzo pozytywny dla naszej firmy, ponieważ obroty wzrosły o 20% w porównaniu z rokiem 2022. Głównie

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Ogólne informacje z rynku owoców