Zatwierdzono holenderską aplikację na kampanię promocyjną miękkich owoców UE.
2024-11-22 00:00
Źródło:
Freshplaza.com
Zielone światło zostało wydane na promowanie miękkich owoców: Bruksela zatwierdziła holenderski wniosek o kampanię promocyjną miękkich owoców finansowaną przez UE, która ma rozpocząć się 1 stycznia 2025 roku. "Ta unikalna współpraca w sektorze, łącząca producentów i firmy handlowe, jest wynikiem wspólnej.
Freshplaza.com
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Ogólne informacje z rynku owoców
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem



