"Zbieramy owoce tylko wtedy, gdy są w pełni dojrzałe".
"Chcemy dać konsumentom to, co najlepsze: owoce takie, jakie zerwałbyś we własnym ogrodzie, gdy tylko cudownie pachną i wyglądają idealnie - lepsze, słodsze i dojrzalsze" - zaczyna Lilia Trutnyeva z Inkasol Gold. Ta holenderska firma zajmuje się między innymi wyłączną dystrybucją egzotycznych produktów Glamour Fresh w Europie Wschodniej.
Należą do nich czerwone i żółte pitahaya, marakuja i

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Ogólne informacje z rynku owoców