Zespri rozpoczyna globalną kampanię promującą zdrowe odżywianie w Japonii.
2024-06-18 09:00
Źródło:
Fruitnet.com
Kampania została uruchomiona w Japonii przy wsparciu Japońskiego Stowarzyszenia Dietetycznego, Tokyo Seika - największego hurtownika owoców i warzyw w Japonii - oraz premiera Nowej Zelandii Christophera Luxona.
Fruitnet.com

Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.
Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.
Zobacz więcej: Ogólne informacje z rynku owoców
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem