Znacząca zmiana przywództwa w nowozelandzkiej branży świeżych produktów w celu zapewnienia równości płci
Ważna rola, jaką kobiety odgrywają w wartym 6 miliardów dolarów nowozelandzkim sektorze ogrodnictwa, zyskała znaczący impuls, ponieważ United Fresh przygotowuje się do kierowania kolektywem branżowym Women in Horticulture (WiH).
United Fresh New Zealand Incorporated jest jedyną w Nowej Zelandii organizacją zajmującą się przemysłem ogólnoprodukcyjnym, której wizją jest wspieranie zrównoważonego rozwoju świeżych owoców i warzyw.

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Ogólne informacje z rynku owoców