Brazylijscy eksporterzy orzechów mają nadzieję odzyskać utracony rynek w Europie i USA
Od początku roku Brazylijska Agencja Promocji Eksportu i Inwestycji (ApexBrasil) aktywnie pracuje nad poprawą reputacji brazylijskich orzechów na arenie międzynarodowej, ze strategicznym naciskiem na skierowanie co najmniej 50% eksportu sektora do konsumentów końcowych...
.

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Orzechy