California Walnuts podnosi świadomość na temat omega-3 wśród sprzedawców żywności dzięki globalnej kampanii "Power of 3".
Miesiąc marzec to przede wszystkim "Power of 3". W związku z tym po raz czwarty rusza globalna kampania "Power of 3" kalifornijskiego przemysłu orzechowego. Celem jest podniesienie świadomości na temat korzyści zdrowotnych kwasu alfa-linolenowego omega-3 (ALA) oraz kulinarnej wszechstronności orzecha włoskiego. Dla branży handlowej świadomość podnoszona w kampanii
.
Fruchthandel to międzynarodowa firma medialna z siedzibą w Düsseldorfie w Niemczech. Głównym zakresem działalności spółki jest świeże owoce i warzywa - od nasion i produkcji przez wszystkie etapy handlu aż po konsumentów. Korzenie Fruchthandel sięgają 1916 roku, kiedy powstał specjalistyczny magazyn "Früchtehandel", obecnie znany jako "Fruchthandel Magazin". Magazyn ustanowił się jako lider na rynku języka niemieckiego dzięki swojej eksperckiej wiedzy, aktualności i zaangażowaniu w temat owoców i warzyw. Oprócz tygodnikowego "Fruchthandel Magazin", spółka publikuje również specjalne krajowe i tematyczne edycje, roczny przewodnik branżowy i codzienny newsletter "Fruchthandel Newsmail".
Zobacz więcej: Orzechy