Oryginalna kampania Macas celebruje australijskie makadamie
Kampania marketingowa rozpoczęta przez Australijskie Stowarzyszenie Makadamii (Australian Macadamia Society) przyznała się do czułego przydomka "Macas" w lekkim tonie pod adresem giganta fast food McDonald's.
Kampania "Original Macas" organizacji branżowej ma na celu podkreślenie konsumentom, że makadamia pochodzi z Australii i uczczenie orzechów poprzez pokazanie, w jaki sposób można je włączyć do
Kampanii "Original Macas".

Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.
Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.
Zobacz więcej: Orzechy