Brak planowania nie pomaga zidentyfikować trendów na rynku i możliwości.
2024-11-06 00:00
Źródło:
Freshplaza.com
"W zeszłym tygodniu rozpoczęliśmy kampanię owoców cytrusowych z przewidywanymi niższymi ilościami niż w ubiegłym roku, zwłaszcza pod koniec kampanii. To nie jest obfity rok, jak w poprzednim, a rozmiary spodziewają się być średnie. W każdym razie, jest jeszcze za wcześnie, by przedstawić precyzyjny obraz: my"
Freshplaza.com
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Owoce cytrusowe
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem



