"Coraz więcej francuskich detalistów zwraca się ku Sycylii"
Specjalizująca się w krwistych pomarańczach i innych owocach cytrusowych, grupa Carpentiere rozpocznie kampanię Tarocco, Morro i Tarocco Rosso za niecały miesiąc. Alexandre Dudouit nakreśla pierwsze trendy nadchodzącej kampanii i mówi o wzroście popularności włoskich owoców cytrusowych na rynku francuskim.
Kampania 2023, która kontrastuje z kampanią 2022Niektórzy operatorzy wyrazili swoje

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Owoce cytrusowe