Kampania owoców cytrusowych zostanie zapamiętana dzięki dobrym cenom sprzedaży
"Chociaż pogoda w minionym roku zmusza nas do zachowania realizmu i czekania na koniec sezonu, aby dokonać oceny, możemy powiedzieć, że kampania owoców cytrusowych była jedną z tych, które zostaną zapamiętane z dobrymi cenami, jednak ze zmniejszonymi ilościami z powodu nietypowej i niestabilnej pogody", wyjaśnia Giovanni Scavo, kierownik sprzedaży w Il Girasole Soc. Coop.
Il

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Owoce cytrusowe