Nowy wygląd Citrosol
Citrosol zmienił swój wizerunek korporacyjny, aby lepiej odzwierciedlić swoją działalność biznesową. Prezentując swój nowy wygląd na zeszłotygodniowych targach Fruit Attraction, walencka firma stwierdziła, że reprezentuje on nowoczesność i ewolucję marki Citrosol w ciągu ostatnich dziesięciu lat.
Citrosol ma swoje początki w rozwoju obróbki pozbiorczej i technologii dla owoców cytrusowych, ale od tego czasu rozszerzył swoją działalność
.

Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.
Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.
Zobacz więcej: Owoce cytrusowe