Syracuse Lemon Consortium PGI, doskonałe wyniki kampanii cyfrowej
Przedstawienie doskonałości chronionych przez oznaczenia geograficzne jako klucz do zwiększenia konsumpcji. Consorzio del Limone di Siracusa Igpha postawiła na kampanię cyfrową, która zakończy się w marcu.
Według najnowszego raportu Ismea, z 384 milionów euro wygenerowanych przez owoce i warzywa ChNP i ChOG, 36 milionów pochodzi z owoców cytrusowych. Konsument preferuje produkt.
Fresh Point Magazine jest magazynem skierowanym do profesjonalistów rynku owoców i warzyw. Porusza tematy związane z przepływami rynku, od pola do handlu detalicznego, bada oczekiwania rynku oraz promuje jego rozwój z perspektywy śródziemnomorskiej, ale uwzględniając również rynki i produkty z innych krajów.
Magazyn jest dostępny w dwóch językach: angielskim i włoskim. Wydanie cyfrowe, Fresh Point Digital Magazine, jest nowatorską wersją drukowanego Magazynu, która porusza tematy innowacji, promocji, logistyki oraz pakowania.
Zobacz więcej: Owoce cytrusowe