Trudna kampania owoców cytrusowych z powodu niższych wolumenów
"Kampania na rzecz owoców cytrusowych przeżywa trudny okres, ponieważ pomimo stałej współpracy z naszymi dostawcami surowców, wydaje się, że trzeci rok z rzędu nie udało nam się osiągnąć planowanych ilości. Również w tym roku, mimo że przewidywaliśmy 30% spadek dostępności owoców przeznaczonych do komercjalizacji w stosunku do i tak już niskich ilości przetworzonych podczas kampanii
>
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Owoce cytrusowe