"Popyt na owoce egzotyczne nie jest tak wysoki jak w poprzednich latach, Physalis jest tegorocznym bestsellerem"
Według Patricka Stoffelsa ze Stoffels Foods, popyt na egzotyczne owoce nie jest tak dobry jak w zeszłym roku. "Może to być częściowo spowodowane cenami i całoroczną dostępnością. Na przykład marakuja nie jest już tak wyjątkowa w okresie Bożego Narodzenia; można ją kupić przez cały rok. Physalis jest tegorocznym bestsellerem. Ma minimalną dostępność i niezmiennie wysoką jakość" - mówi.

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Owoce egzotyczne