Bezpośrednio od europejskiego hodowcy do skandynawskiego konsumenta
"Fresh.Land rozpoczął się z powodu wołania jednego plantatora o pomoc", zaczyna Mathilde Jakobsen z tej duńskiej platformy cyfrowej. "Kilka lat temu mój teść, który uprawia pomarańcze w Algarve w Portugalii, nie mógł sprzedać swoich owoców. Było to spowodowane nadpodażą i niskimi cenami na lokalnym rynku z powodu importu z RPA. Przykro było patrzeć, jak te wszystkie piękne, pyszne pomarańcze wiszą na
.
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Pomarańcze