Czerwone pomarańcze dla badań: wsparcie sprzedawców detalicznych dla Airc
Powraca inicjatywa Fundacji Airc na rzecz walki z rakiem, promowania profilaktyki i wspierania badań. Jak zwykle, ponad 50 dużych marek detalicznych i zorganizowanych dystrybutorów bierze udział w inicjatywie "Czerwone pomarańcze dla badań" z okazji Światowego Dnia Walki z Rakiem. Ponad 10 000 punktów sprzedaży w

Fresh Point Magazine jest magazynem skierowanym do profesjonalistów rynku owoców i warzyw. Porusza tematy związane z przepływami rynku, od pola do handlu detalicznego, bada oczekiwania rynku oraz promuje jego rozwój z perspektywy śródziemnomorskiej, ale uwzględniając również rynki i produkty z innych krajów.
Magazyn jest dostępny w dwóch językach: angielskim i włoskim. Wydanie cyfrowe, Fresh Point Digital Magazine, jest nowatorską wersją drukowanego Magazynu, która porusza tematy innowacji, promocji, logistyki oraz pakowania.
Zobacz więcej: Pomarańcze