Kampania cytrusowa w Kordobie dobiega końca, zaznaczona gwałtownym spadkiem popytu.
2024-06-05 00:00
Źródło:
Freshplaza.com
Asaja Córdoba wzięła udział w ostatniej sesji organu cytrusowego Lonja de Cítricos Izby Handlowej, kładąc tym samym kres tegorocznej kampanii, która została naznaczona gwałtownym spadkiem popytu z powodu wejścia na rynek pomarańczy egipskich, oraz znacznym spadkiem.
Freshplaza.com
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Pomarańcze
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem



