"Mamy nadzieję, że będzie więcej owoców niż w zeszłym roku"
Producenci mieli trudności z utrzymaniem swojej działalności w kampanii cytrusowej z produkcją mniejszą o 17,7% (-22,8% w przypadku pomarańczy). Jednak nie tylko oni przechodzą przez trudny okres, ponieważ marketerzy doświadczyli kilku skomplikowanych miesięcy, aby wywiązać się ze swoich zobowiązań handlowych i zapewnić zwykłą obsługę swoim klientom, starając się zachować równowagę cenową
.

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Pomarańcze