McDonald's i Oranfrizer wprowadzają na rynek Ogród Pomarańczy
Podstawą projektu Il Giardino delle Arance (Ogród pomarańczy), zainicjowanego przez Etnafood, która zarządza kilkoma restauracjami McDonald's we wschodniej Sycylii i Kalabrii, oraz Oranfrizer, firmę z grupy Unifrutti, dostawcę pomarańczy do restauracji McDonald's w całych Włoszech, jest chęć promowania zdrowego odżywiania wśród nowych pokoleń. Inicjatywa ta jest zresztą skierowana do
.
Fresh Point Magazine jest magazynem skierowanym do profesjonalistów rynku owoców i warzyw. Porusza tematy związane z przepływami rynku, od pola do handlu detalicznego, bada oczekiwania rynku oraz promuje jego rozwój z perspektywy śródziemnomorskiej, ale uwzględniając również rynki i produkty z innych krajów.
Magazyn jest dostępny w dwóch językach: angielskim i włoskim. Wydanie cyfrowe, Fresh Point Digital Magazine, jest nowatorską wersją drukowanego Magazynu, która porusza tematy innowacji, promocji, logistyki oraz pakowania.
Zobacz więcej: Pomarańcze