Musimy unikać obniżania wartości krwistych pomarańczy z Sycylii
"W ciągu ostatnich kilku lat konsorcjum chętnie akceptowało wnioski o co-branding z dużymi sieciami handlowymi, które są filarem naszej sprzedaży do konsumentów. Supermarkety wspierają nasze konsorcjum i doceniamy ich zdolność do promowania naszych produkcji i ich komercjalizacji. Zauważyliśmy jednak, że niektóre sieci, zwłaszcza te dyskontowe, wykorzystują co-branding również do wprowadzania produktów na rynek.

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Pomarańcze