"Pigmentowane pomarańcze mają przed sobą całkiem obiecującą przyszłość, ale ich potencjał nie został jeszcze wykorzystany".
Po mocnym początku, z cenami na bezprecedensowych poziomach, druga część hiszpańskiej kampanii pomarańczowej "była słaba, a jej koniec jest jeszcze gorszy", mówi Víctor Fuster, z Germans Fuster. "Z powodu problemów na Morzu Czerwonym Egipt nie był w stanie wysyłać swoich towarów przez Kanał Sueski,...
.

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Pomarańcze