"Ulubiona jest czerwona papryka ostra, ale konsumpcja żółtej i pomarańczowej wzrosła".
Prawie wszystkie supermarkety i warzywniaki w Europie sprzedają teraz paprykę ostro zakończoną. Dzięki swojemu wyjątkowo słodkiemu smakowi są one coraz częściej wybierane zamiast standardowych papryk blokowych. W 1996 r. trzech hodowców papryki rozpoczęło eksperymenty z uprawą słodkiej papryki spiczastej. "To niszowy produkt o wartości dodanej na półce sklepowej. Czerwona spiczasta papryka jest faworytem, ale konsumpcja

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Pomarańcze