Wydłużenie czasu tranzytu do Azji Wschodniej może zagrozić kampanii eksportu pomarańczy
Anecoop wyraził zaniepokojenie rentownością kampanii pomarańczowej w Azji Wschodniej ze względu na wydłużenie czasu tranzytu statków, które wybierają trasę Przylądka Dobrej Nadziei, aby uniknąć sytuacji na Morzu Czerwonym.
W szczególności, walencka spółdzielnia zwróciła uwagę na ryzyko związane z drugą fazą kampanii pomarańczowej, która ma rozpocząć się w lutym z
Wynikiem tego, że nie będzie ona już dostępna dla wszystkich.

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Pomarańcze