"Każdego roku zwiększamy wolumen sprzedaży"
Lily Ploom został stworzony przez trzech specjalistów od śliwek, Cancel, Boyer i Apifood, którzy postanowili połączyć siły, aby podnieść rangę kilku nowych smacznych odmian śliwek. "Jest to klub poświęcony komunikacji i marketingowi odmian wybranych ze względu na ich walory smakowe. Każdy z nas ma własnych producentów, ale połączyliśmy siły, aby promować markę", wyjaśnia Eric Tastayre, dyrektor zarządzający

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Śliwki