Lovita prezentuje swoje nowe przetworzone produkty.
2024-05-15 00:00
Źródło:
Freshplaza.com
Lovita® bardzo rozwinęła się. Serduszka czerwonej śliwki zostały wprowadzone na rynek w 2018 roku podczas targów Fruit Attraction. Obecnie dostępne są one w formie soku, dżemu i suszonych owoców. Podczas medFEL 2024, Lovita, wystawiając się po raz pierwszy na własnym stoisku, zaprezentowała swoją nową gamę produktów przetworzonych. Dalsze próby...
Freshplaza.com
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Śliwki
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem



