Śliwki kalifornijskie otrzymują ambasadorskie wsparcie
Popularność suszonych śliwek kalifornijskich wśród brytyjskich konsumentów i pracowników służby zdrowia ma zostać zwiększona dzięki odnowionym kampaniom z udziałem brytyjskiej dietetyczki Jo Travers oraz telewizyjnego szefa kuchni i autora Petera Sidwella.
Obydwaj ambasadorzy marki są długoletnimi orędownikami korzyści zdrowotnych i wszechstronności suszonych śliwek kalifornijskich, opowiadając się za ich mocą jako przekąski, składnika i
Składnika diety.

Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.
Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.
Zobacz więcej: Śliwki