Sunsweet powraca do telewizji z nową reklamą
Sunsweet, wiodąca marka na światowym i włoskim rynku śliwek, w tym roku ponownie pojawi się w telewizji z nową reklamą mającą na celu wysoką widoczność. Kampania będzie trwała 7 tygodni, obejmując okres od 7 lutego do 30 kwietnia, i będzie emitowana w formatach 20- i 10-sekundowych na głównych kanałach docelowych (kobiety w wieku 25-64 lat): Mediaset, Rai, Sky, Discovery i kanały
>.
Italiafruit News to włoski serwis informacyjny dedykowany profesjonalistom z branży owocowo-warzywnej. IFN dostarcza niezwykle wartościowych informacji dla całego łańcucha wartości przemysłu owocowo-warzywnego, od produkcji do dystrybucji i technologii, dostarczając nie tylko bieżące wiadomości, ale także ekskluzywne raporty i analizy dla lepszego zrozumienia branżowych trendów i zmian.
Zobacz więcej: Śliwki