"Trudny rok sprzedażowy dla bałkańskich śliwek"
Jak dotąd był to bardzo trudny rok dla bałkańskich śliwek. "Ze względu na obfite zbiory w Niemczech, dostępna jest szczególnie duża ilość produktu, w wyniku czego popyt na towary importowane jest niski. W rezultacie sprzedaż była niska, a niemieckie produkty były również dostępne po dość niskich cenach. Dodatkowo pogoda w regionie bałkańskim, tj. uszkodzenia spowodowane mrozem,

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Śliwki