Albert Heijn wykorzystuje sztuczną inteligencję do ulepszenia oferty truskawek
Detalista twierdzi, że nowa technologia może poradzić sobie z różnicami w okresie przydatności do spożycia produktów i dokonywać znacznie dokładniejszych prognoz
Holenderska sieć supermarketów Albert Heijn twierdzi, że jej łańcuchy dostaw truskawek mogą być "inteligentniejsze i bardziej wydajne" dzięki nowej sztucznej inteligencji i algorytmom, które zmniejszają marnotrawstwo żywności i przewidują, jak długo owoce będą trwać, informuje Fruitnet.com.

EastFruit to platforma analityczna, która pomaga w rozwoju biznesu owocowo-warzywnego. Głównym celem tej platformy jest zwiększenie dochodów producentów poprzez bardziej efektywne produkcję, przechowywanie, przetwarzanie i marketing owoców i warzyw. EastFruit jest centrum wiedzy i doświadczenia dla wszystkich uczestników rynku owocowo-warzywnego w Europie Wschodniej, Kaukazie i Europie Środkowej.
Portal jest skierowany do producentów owoców i warzyw, małych i średnich rolników, producentów soków owocowych i warzywnych, przetwórstwa owocowo-warzywnego, eksporterów, importerów, sieci supermarketów, dostawców sadzonek, nasion, technologii i sprzętu oraz stowarzyszeń i związków producentów owoców i warzyw, struktur państwowych i dostawców usług i produktów dla sektora rolniczego. W skrócie dla wszystkich uczestników biznesu owocowo-warzywnego.
Zobacz więcej: Truskawki