"Coraz więcej supermarketów zamawia nasze truskawki pod własną marką".
"Chociaż wolumeny są nadal ograniczone, przetwarzamy około 7 tysięcy punnetów dziennie, z czego większość z marką dystrybutora. Ogólnie zaopatrujemy około dwudziestu supermarketów, ale podczas gdy do zeszłego roku tylko jedna lub dwie sieci preferowały produkty markowe, liczba ta podwoiła się w ciągu ostatniego miesiąca", informuje Giuseppe Zuccarella (na zdjęciu poniżej) z OP Zuccarella w Scanzano Jonico
>
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Truskawki