Drzewka owocowe dla szkół w kampanii Tesco-Veolia
Tesco łączy siły z firmą Veolia zajmującą się zrównoważonym zarządzaniem zasobami, Groundwork i lokalnymi radami, aby wprowadzić bardziej zielone obszary w szkołach i zapewnić dzieciom lepszy start, ucząc się więcej o środowisku.
Kampania Veolia Orchard przekaże prawie 600 drzew owocowych i 800 sadzonek truskawek szkołom o ograniczonej przestrzeni lub bez terenów zielonych. Teraz w drugiej

Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.
Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.
Zobacz więcej: Truskawki