FEPEX wzywa do wsparcia kampanii przeciwko hiszpańskim truskawkom
FEPEX i Stowarzyszenie Producentów i Eksporterów Truskawek Huelva, FRESHUELVA, członek Federacji, zwróciły się do Ministra Rolnictwa, Rybołówstwa i Żywności, Luisa Planasa, o interwencję i wsparcie sektora truskawek w obliczu kampanii niemieckiej platformy przeciwko zakupowi hiszpańskich owoców skierowanej do supermarketów w tym kraju, ponieważ opiera się ona na

"Fruit Today" jest cennym źródłem informacji dla branży świeżych produktów. Jego celem jest połączenie producentów owoców z Europy Południowej z europejskimi kanałami dystrybucji i importu. Artykuły pokrywają cały łańcuch wartości handlu owocami i warzywami, a także firmami działającymi w branży. Magazyn ma roczny nakład 5000 egzemplarzy, dystrybuowanych w krajach takich jak Hiszpania, Niemcy, Wielka Brytania, Włochy, Holandia, Francja, Europa Wschodnia, Chile i Peru. Dystrybucja odbywa się poprzez bezpośrednie subskrypcje i bezpłatną dystrybucję na głównych europejskich targach handlowych.
Zobacz więcej: Truskawki