Hiszpania: Truskawki wkraczają do polityki
To, co zaczęło się jako kampania wspierana przez 150 000 osób w Niemczech, zachęcająca supermarkety do zaprzestania kupowania hiszpańskich truskawek, może stać się poważniejszym problemem. W następstwie tej próby bojkotu, aby nie przyczyniać się do wysychania mokradeł Doñana, grupa niemieckich parlamentarzystów odwiedza Hiszpanię w tym tygodniu. Plantatorzy są "urażeni" tym, co postrzegają jako "niedopuszczalną ingerencję".

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Truskawki