Z naszych danych korzystają instytuty, ministerstwa, sieci handlowe dołacz i Ty!

Kup teraz abonament!

Interfresa publikuje oświadczenie dotyczące niemieckiej kampanii przeciwko hiszpańskim truskawkom

2023-06-01 00:00
Źródło: Freshplaza.com

"Interfresa chciałaby wyjaśnić kilka kwestii dotyczących kampanii prowadzonej przez Campact (niemiecka platforma), wzywającej obywateli do zwrócenia się do niemieckich supermarketów, aby nie sprzedawały truskawek z Hiszpanii".

"W obliczu niektórych wyrazów poparcia dla tej inicjatywy, apelujemy do władz i administracji publicznej o rozważne działanie w interesie publicznym. Żądamy, aby wszelkie

Więcej. Przejdź do artykułu

Freshplaza.com
Freshplaza.com

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.

FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.

Zobacz więcej: Truskawki

Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem