"Jeśli chodzi o truskawki, rodziny nie chcą wybierać między smakiem, bezpieczeństwem żywności i zrównoważonym rozwojem"
Nigdy nie iść na kompromis, gdy szanuje się i cieszy konsumentów - to podejście OP Frutthera Growers, firmy ze Scanzano Jonico (Matera) właściciela Nicofruit, jak również coraz bardziej znanych marek Fragola Matera®.
"Smak, zdrowie i zrównoważony rozwój to trzy wymagania, które cenią konsumenci. Te cechy są wywyższone w markowych truskawkach.

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Truskawki