Kampania jagodowa w Huelva jest jedną z najbardziej skomplikowanych w pamięci.
Według sekretarza generalnego Asaja Huelva, Félix Sanz, tegoroczna kampania truskawek i jagód jest jedną z najbardziej skomplikowanych kampanii w żywej pamięci z powodu wielu powodów, w tym problemów wodnych i fitosanitarnych. Ponadto, powiedział, przyjazd pracowników sezonowych z Maroka jest opóźniony ze względu na problem biurokratyczny między oboma krajami.
W wywiadzie
.
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Truskawki