"Każdy chce truskawek"
2024-04-15 00:00
Źródło:
Freshplaza.com
Dwa lata temu kampania truskawkowa rozpoczęła się wyjątkowo wcześnie, z pierwszymi owocami zbieranymi pod koniec lutego. W tym roku jest odwrotnie: kampania dopiero się rozpoczęła. "Rozpoczęliśmy kampanię 1 kwietnia. Na Wielkanoc mieliśmy nasze pierwsze paczki, ale ilości były
Freshplaza.com
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Truskawki
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem




