Nasiona świeżych truskawek Japanese Berry Pop już dostępne na rynkach światowych
Grupa Miyoshi z Japonii wypuściła ostatnio dwie nowe japońskie odmiany truskawek F1. Teraz, co ekscytujące, japońskie nasiona truskawek mogą być eksportowane na rynek światowy.
Yuki Otsuka pracuje w dziale sprzedaży Miyoshi Group. Firma niedawno wystawiła się na Fruit Logistica, aby pozwolić europejskiej publiczności odkryć swoje słodkie, świeże truskawki.
To

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Truskawki