Obchody końca roku pobudziły popyt na marokańskie truskawki
Popyt na marokańskie truskawki poprawił się pod koniec roku zarówno na rynku lokalnym, jak i na eksport. Oussama Baioua, plantator truskawek z Larache, informuje o postępach kampanii.
Oussama powiedział FreshPlaza: "Marokańska kampania rozpoczyna się na początku grudnia i jest to dobry moment, aby wykorzystać popyt generowany przez okres świąteczny. W czwartym tygodniu

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Truskawki